| OT: Enzo in Les Mis |
| Gepost
door : Linda
Op: 28/07/2008 14:49 |
|
Afgelopen zaterdag ben ik naar Les Mis geweest. Voor de 6de keer, maar deze keer speciaal om Enzo te zien. En wat ben ik blij dat ik geweest ben. Zal eerst de rest even vertellen en dan meer over Enzo. Zaterdag speelde Tony Neef i.p.v. Rene, dat was de eerste keer dat ik hem zag. Ik heb toch liever Rene maar Tony deed het ook goed. Alleen als hij hoog en hard moest zingen, dan kraakte zijn stem. Maar het acteren was heel erg goed. En verder z'n zang ook hoor, alleen die paar uithalen waren minder. Ook Jamai en Carlo waren er niet. Niet erg, want de us van Jamai vind ik beter. Goede show gezien met een goede cast en zowaar ging het geluid ook goed. Wel een paar kleine dingetjes die fout gingen, zoals het niet aankrijgen van de jas van valjean. Hij kreeg z'n arm maar niet door de mouw. En Suzan Seegers viel bijna achterover over een bankje. Je zag dat ze zelf ook in de lach schoot. En dan Enzo. Wat een schatje en wat is hij geweldig !!!! Vinni vond ik al heel erg goed en was m'n nummer 1 bij les mis, maar Enzo ging daar gewoon nog overheen. Hij zingt zo ontzettend mooi en acteert zo goed. Het lijkt bijna alsof hij gewoon Garvoche is. Zo goed gedaan, ook heel goed als hij niet op de voorgrond staat. En toen hij moest huilen, leek het net of hij echt aan het huilen was. Het was wel grappig dat hij wist waar ik zou zitten. Hij wilde een korstbrood aan me vragen bij het eerste deel dat hij zingt, maar kon me niet vinden. Maar bij deel twee (pas op want thenardier loert hier, enz) had hij me duidelijk wel gevonden en zong dat stuk met een grote grijns op z'n gezicht naar mij. Ben echt zwaar onder de indruk van hem. Na de show hadden we afgesproken binnen, zodat ik hem nog even kon vertellen wat ik van hem vond. Ik vertelde dat hij m'n nummer 1 was en dat ik hem zelfs beter vond dan m'n oude nummer 1 Vinni (die echt ook heel erg geweldig is). Hij zei al dat ik dat niet in m'n verslag zou zitten. Nou Enzo, dus wel !!!! Nog even op de foto geweest en gelukkig ga ik hem 7 augustus weer zien! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| Gepost door:
Kim Op: 28/07/2008 22:33 |
|
Ik kreeg van Linda al op mijn kop omdat ik de laatste tijd zo weinig online ben, maar ik geef lekker wel de eerste reactie op je verslag, Lin! ![]() Super gaaf om te lezen en de foto is fantastisch!!! Ik hoop Enzo ook nog eens te zien bij Les Mis! |
|
| Gepost door:
iris Op: 03/08/2008 11:29 |
|
| super verslag weer linda leuk dat je enzo nu gezien hebt. hij kan echt zo mooi zingen. foto bij het castbord is ook leuk. | |
| Gepost door:
Tabitha Op: 06/08/2008 22:33 |
|
| Linda weet jij toevallig of Enzo ook op 15 augustus speelt. Op die dag speelt namelijk Melissa Groeneveld kleine Cosette en ze is het nichtje van een vriendin van mij. Ik weet dat ze vaak met Enzo speelt (ook op 7 augustus), maar spelen ze ook op 15 augustus samen. Wil Enzo namelijk heel graag zien. | |
| Gepost door:
Linda Op: 06/08/2008 22:56 |
|
| Het zou kunnen, de datum komt me bekend voor. Zou z'n laatste wel eens kunnen zijn. Ik vraag het wel even aan hem. | |
| Gepost door:
Linda Op: 07/08/2008 13:55 |
|
| Enzo speelt inderdaad de 15de en dat is gelijk z'n laatste show. Dus extra hard voor hem klappen!!!! | |
| Gepost door:
Linda Op: 07/08/2008 13:59 |
|
| Enzo speelt inderdaad de 15de en dat is gelijk z'n laatste show. Dus extra hard voor hem klappen!!!! | |
| Gepost door:
Tabitha Op: 08/08/2008 11:47 |
|
| Bedankt voor het vragen. Zal extra hard voor hem klappen!! | |
| Gepost door:
Linda Op: 08/08/2008 12:22 |
|
| Gisteravond dus weer naar Les Mis geweest. En wat was het weer fantastisch. De show is zelf natuurlijk al heel erg mooi. En met Enzo als de grote ster, wordt het alleen maar mooier. De vorige keer vond ik hem al goed, maar deze keer leek het wel of hij extra z'n best had gedaan. Echt helemaal top! De bewuste korst brood heeft hij deze keer wel aan mij gevraagd. Heel leuk, hij had onthouden waar ik zou zitten. Enzo, je bent echt geweldig! En ik hoop dat je nog terug mag komen als Gavroche. Mocht je hem nog niet gezien hebben, je hebt nog kans om de beste Gavroche te gaan bewonderen (al is het kort) |
|
| Gepost door:
Enzo Op: 08/08/2008 21:47 |
|
Dankjewel Linda!! Ik had inderdaad onthouden waar je zat. Leuk om naar een lied richting een bekende te zingen. Dat vind ik een van de mooiste dingen van mijn rol! Dat ik met het publiek mag/kan communiseren!
|
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |