| Op Zoek Naar Joseph |
| Gepost
door : Anouk
Op: 08/09/2008 11:27 |
om het hier nog een beetje actief te houden hier 't OZNJ-topic om je meningen te geven Vodn de show gisteren erg leuk, had alleen de opening gemist, maar die heb ik net terug gekeken op YT. Roy - ik vond hem wel goed. Maar hij als Tarzan?! Hmm..niet echt 't type denk ik. Baer - de 'amateur' op musicalgebied, ik vond hem toch nog wel goed..maark an beter. Amir - jááá, die is zo cute. vond hem goed, maar de hap adem aan het eind was beetje jammer haha John - Mag hij winnen?! Freek - Te klassiek vond ik het, het rockte niet. Maar wel goed. Adriaan - waarom is hij niet weg?! Hein - Terecht terug inderdaad..Hij is goed! Robbert - Geen pit in z'n stem, maar niet de slechtste van de avond. Matthijs - Wháá, hij is leuk! Jammer dat z'n stem zo bibberde aan 't begin. Robin - Ik houd niet van zijn stem; geen power, geen pit..nee, niet mijn ding geloof ik... |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7] |
| Gepost door:
Anouk Op: 29/10/2008 16:16 |
|
miss krijgen ze, net als suzan toen, een rol, aangeboden.. waarin weet ik dan even niet zo snel, maar dat lijkt me wel te regelen (Mamma Mia bijvoorbeeld..) Roy als Sky, en John in 'n andere show
|
|
| Gepost door:
Sandra Op: 29/10/2008 17:45 |
|
Roy als Sky vind ik een heel goed idee. Als ze dan Lone weer als Donna casten zal ik de musical zeker weer aan aantal keren zien
|
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7] |