Musical Kids Fansite

http://www.tarzankids.nl
Recensies Robin
Gepost door : Anouk
Op: 14/10/2008 18:43
Robin deed het SUPER!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

Gepost door: Anouk
Op: 14/10/2008 18:43
Lieve Robin,

Na maanden van keihard repeteren was het donderdag 9 oktober eindelijk zover. Je eerste show.Je was in een woord grandioos! En wat genoot jij van jouw droom. Het was een feest om naar je te kijken.Wij zijn ontzettend trots op jou.

Dikke kus, Mamma, Pappa en Anouschka

Gepost door: Chelly Janssen
Op: 25/10/2008 22:00
Ha die Robin ,wat was ik trots om je te zien op dat hele grote podium. Ik vond het reuze leuk om de voorstelling te zien.En zeker wil het nog een paar keer zien. groetjes en kusjes van Tante Chelly

Gepost door: Judith en Tom
Op: 03/11/2008 09:03
Lieve Robin,
Keigaaf hoe je op dat enorme podium als een acrobaat, acteur en zanger de zaal met al die mensen aan je voeten had. Hartstikke goed gedaan. De musical was ook fantastisch. We zijn erg trots op zo'n coole neef. Heel veel succes in alle voorstellingen die je nog gaat doen.
Judith, Tom, Iris en Claudia

Gepost door: Melissa
Op: 08/11/2008 11:11
Robinnn!
jij bent de mannnn! geweldiggg!
ik ben echt enorm trotsss op jee! en kom zeker nog een keertje kijken!
je deed het echt superr..
Liefssss je nichtje Melissa!

Gepost door: john
Op: 13/11/2008 22:33
Robin. Ik wil je zeggen dat er voor mij maar 1 kleine Tarzan is en dat ben jij.Ik heb je zien spelen en wat een mooie, prachtige voorstelling.Ik wist niet dat je zoveel talent hebt.Ik ben apetrots op mijn neefje. Blijf er veel plezier in hebben.Dan weet ik zeker dat ik je ooit in een andere musical tegen kom. Je mag de kaartjes dan alvast voor mij bestellen.

Gepost door: Sharon Kruithof
Op: 16/11/2008 14:33
Geweldig!!! Wat heb ik van je optreden genoten. Je was werkelijk buitengewoon fantastisch. Ik had je al als neefje in mijn hart gesloten maar nu absoluut ook als kleine Tarzan. Jij bent dekleine Tarzan voor mij .
xxx Sharon

Gepost door: Dana Kruithof
Op: 16/11/2008 15:19
He Robin je was echt te gek!!!!!!!!!!
En de vorstelling was ook heel leuk.
.
Daag!!!

Dana

Op: 17/11/2008 12:26
Lieve Robin,

Heel veel succes straks in je 1e middag voorstelling. We zijn apetrots
kus Mam
Op: 17/11/2008 12:26
Hallo robin
Gisteravond vrijdag 7 november 2008 zijn wij naar voorstelling geweest waar jij die avond de kleine tarzan speelden. Jongen je was in een woord fantastische. Wat deed je het goed. Je hebt echt lef want ik denk dat er weinig kinderen zijn die zich zo zeker voelen bij zoveel mensen. Je was voor ons echt de ster van de avond. Lieve robin ik weet dat je nog meerdere voorstellingen gaat doen en wens je dan ook heel veel succes .groetjes en eendikke knuffel hetty. Je bent een kanjer.

Gepost door: Achim
Op: 19/11/2008 00:41
ha die Robin/tarzan,

Ik ben zelden zo trots geweest op één van mijn leerlingen als vanavond! Je was echt geweldig. Ik zou al lang van de zenuwen in de orkestbak gesprongen zijn voor de opkomst. I'll be back met de andere super kids van onze klas.

Groetjes,
Meester Achim

Gepost door: Opa Janssen
Op: 19/11/2008 22:51
Hi Robin
De avond voordat we naar de premiere zouden gaan droomde ik er al over.
Eerst moest ik erg lachen en daarna moest ik huilen van emotie,Oma moest me wakker maken.De volgende dag toen we in het artiestenrestaurant nog moesten wachten werd ik al heel erg ongeduldig en moest van de zenuwen een paar keer naar het toilet.
Eindelijk was het zover.We schrokken ons te pletter van de enorme dreun waarmee de voorstelling begon.En plotseling stond je op het toneel.Ik heb alleen naar jou gekeken en daarom misschien wel wat van de voorstelling gemist.
Wij vonden dat je geweldig gespeeld en gezongen hebt.Aan het eind toen je naar voor kwam voor je applaus en de hele zaal opstond waren we allebei beretrots of misschien is het beter om te zeggen APETROTS.
Op 6 Dec gaan we weer samen met Oom Jan en Tante Lizzy en ik word nu al weer een beetje ongeduldig.
Robin je bent een kei je trotse Opa en Oma

Gepost door: Yvonne
Op: 20/11/2008 15:34
Kleine Tarzan - Robin Weert. Dit jongetje is echt goed, Hij zong zuiver en zijn spel was echt heel leuk en overtuigend vooral samen met Clayton

Gepost door: Opa Janssen
Op: 14/12/2008 21:29
Hoi Robin,op 6 December zijn we voor de 2e keer naar Tarzan geweest.Eigenlijk zouden we met Tante Lizzy en Oom jan gaan.Maar Oom jan moest helaas het ziekenhuis in dus zijn toen Oom ruud en TanteKitty meegegaan.Nou die waren behoorlijk in hun sas met deze meevaller.En wat hebben ze genoten,natuurlijk zwaar onder de indruk van de Kleine Tarzan.Wij hebben zelf dubbel veel plezier gehad van je optreden.Wat ik zelf het mooiste vond was toen je helemaal alleen bij de waterval een lied zong,geweldig,wow! Opa en Oma

Gepost door: oom Ruud en tante Kitty
Op: 16/12/2008 13:15
Lieve Robin,

Kit en ik hebben genoten van de musical. Jij DE kleine Tarzan bent de ster.

Wij zijn apetrots op ons neefje, die als een echte "monjet" over het toneel dartelt.

Je was echt SUPER!

Groetjes Kit & Ruud.

Op: 20/12/2008 16:45
een mooie:

Robin de Weert- kleine tarzan: ik vond m egt super goed! samen met Tim Koper de beste kleine tarzan die ik gezien heb... blijf erbij dat ik alle tarzannen goed vind(echt petje af, voor wat ze allemaal doen), maar Robin had iets speciaals

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |