Musical Kids Fansite

http://www.tarzankids.nl
Verslag Tryout Robin
Gepost door : Ton
Op: 16/11/2008 12:45
Op 9 oktober was het na weken van keihard repeteren eindelijk zover. Robin mocht zijn eerste show spelen.

Robin was woensdag 8 oktober, na de doorloop - een generale repetitie waarin ze voor het eerst in kostuum samen met het orkest en de rest van de cast spelen - dol enthousiast over wat hij had meegemaakt. Alles was goed verlopen dus hij was vol vertrouwen en klaar voor het grote werk tijdens zijn try out met publiek de volgende avond.

's morgens wilde Robin eerst nog lekker naar school maar daarna lekker relaxen tot we naar het Circus theater gingen. Omdat zijn moeder te kampen had met een behoorlijke verkoudheid heb ik eerst Robin naar het Circustheater gebracht om later samen met Karin terug te komen. In de auto was Robin wel wat stilletjes, druk bezig met zich op zijn manier voor te bereiden op zijn grote avond.
Aangekomen bij het Circustheater nog even wat gedronken en om 17:00 uur verdween Robin met Monica de zang docente de repetitieruimte in. Zijn avontuur was begonnen.

Kwart over zeven, Karin opgelapt met de nodige medicijnen voor deze bijzondere avond en ik komen weer aan bij het Circustheater. Dit keer om te kijken naar het allereerste optreden van onze zoon. Dat is toch wel een heel apart gevoel kan ik je zeggen.
Ruim 1800 mensen die komen kijken naar de musical Tarzan en dus ook naar jouw kind.

En last van zenuwen of alles goed zou lopen ? Nauwelijks eigenlijk. Zelfs Karin heeft het droog gehouden.

De voorstelling begon bijna 20 minuten te laat, dus dan vraag je je toch nog even af of er niets raars met Robin is. Gelukkig was daar dan toch die enorme knal en begon de show. Wat een geweldig mooie ervaring zeg. Toen Robin opkwam was aan alles maar vooral de sprankeling in zijn ogen zien dat hij met volle teugen genoot. Alles liep op rolletjes, alsof hij nog nooit anders had gedaan. En dan die reacties van uit het publiek bij het slotapplaus, overweldigend.
Al met al een geslaagde try out die eigenlijk veel te snel voorbij ging.
Maar gelukkig kunnen wij nog vele keren genieten van zijn shows.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: linda
Op: 16/11/2008 14:17
Wat super leuk dat er een verslag door jullie wordt geplaatst. Ik heb Robin gistermiddag gezien (ik vroeg nog bij buiten aan hem of hij zou spelen). En wat deed hij het goed zeg! Je zag hem ook echt genieten! Super goed gedaan !!!!

Gepost door: Anouk
Op: 16/11/2008 14:30
super om te lezen!!
Gepost door: iris
Op: 16/11/2008 14:48
wat leuk om een verslag fijn dat het allemaal zo goed is gegaan

Gepost door: Yvonne
Op: 16/11/2008 19:32
Ahhh wat leuk om te lezen zeg!!
Bedankt voor het plaatsen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |