| Tjesse heel proffessioneel |
| Gepost
door : Linda
Op: 05/01/2009 20:45 |
|
Afgelopen zaterdag ging er een hoop niet goed met de techniek, maar ook een heleboel andere dingen in de show gingen niet goed. Bij mensenkind werd tot 3 keer toe de muziek verkeerd ingezet vanaf de band. Rode doek was wel naar beneden, maar verder klopte er niet veel van. Tjesse bleef heel erg rustig en heeft heel proffessioneel gewoon verder gespeeld alsof er niets aan de hand was. Super goed gedaan Tjesse! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| Gepost door:
Peter,Jolanda,Roy,Marjolein en Op: 06/01/2009 17:18 |
|
Hee Tjesse,Tarzan, wat een prachtrol heb je gespeeld afgelopen weekend. Je deed het TOP !Geweldig gezongen en geacteerd.
|
|
| Gepost door:
gerwin Op: 06/01/2009 18:47 |
|
| Hoi Tjesse, Leuk voor het toevoegen Heb ik het hier met de echte tarzan van doen? lijkt er wel op je hyves te zien. Als dat zo is heb ik jou 20 december op mn verjaardag gezien als Tarzan. Ik ben naar de middag voorstelling geweest. Wat super jonge echt onvoorstelbaar mooie musical! En ik vondt jou ook super. Hoe kom je toch zo lenig man . Wel erg jammer dat ik je na afloop niet even heb kunnen spreken want ik had je dat persoonlijk willen zeggen. Bij de au vertelde de vrouw die ik dacht Kala speelde, dat jullie niet naar buiten kwamen omdat jullie nog een voorstelling hadden. Ik kon jou goed zien ik zat op rij 1 en in begin kwam je geregeld, voor jou rechts op het podium voor aan te zitten. Keek je recht in de ogen. ik zat dus vlak voor je. kon je voeten bij wijze van aanraken Doe je het allang ? Tarzan spelen. Verder ben ik een Ciske fan ben daar al 11 keer geweest. en Tarzan was de eerste. Tjesse wie weet zie ik je nog een keer bij tarzan. alhoewel ik niet weet wanneer je speelt. Kijk ook es op www.davedekker.eu hij speelt ciske als je het leuk vindt er is ook een forum bij. Groete Gerwin |
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |