Musical Kids Fansite

http://www.tarzankids.nl
Full Monty - 7 november
Gepost door : anouk
Op: 08/11/2009 19:07
Even een mini-verslagje..Linda vul jij evt. aan ?

Géén verwachtingen, enorm gelachen en genoten
Wat een leuke feel-good show! En wat een leuke rol hebben de kids, zaterdagavond gespeeld door ex-Tarzan Jary.! Die deed het echt héél erg goed! Echt schattig. Daarnaast was de rest v/d cast ook eigenlijk sterk. Charly vond ik heel mooi en goed zingen. Het lied dat 'ie zong toen Jary in z'n bed lag te slapen was héél mooi. En het moment dat Jary Charly omhelsde en zei 'ik hou van je'..en daarna nog wat verwensingen () was ook mooi
De rol van Rogier (die surinamer zeg maar) is ook zó goed. hoe hij 't doet is zo leuk Hij kan ook lekker zingen, ook mooi meegenomen.
Jon zorgt ook voor de nodige komische noten..De dames zijn ook sterk, alhoewel ik bij hun wat meer moeite had met de verstaanbaarheid tijdens de zang, vooral bij Bettina Berger..
Het einde is...tsja..wat moet ik daarvan zeggen? hahaha. M'n vriend vond dat ik m'n ogen dicht moest doen hahahaha Om hem in de waan te laten heb ik 'm gezegd dat ik naar de chippendales-show ging Meesterlijk..

Nee, zonder dollen; leuke show, goede cast, leuke kids-rol en lekkere muziek

Er waren ook opnames voor de reclame en promotiemateriaal. in de pauze kwam de camera met 'n BN-er als presentator..(Linda, 't was Nick - http://www.mediacourant.eu/images/0131_Nielsen.jpg) en ze kwamen aan ons vragen wat we ervan vonden We hebben Jary genoemd, waarvoor we kwamen. Vond ie niet zo interessant, waarna 'ie aan mij vroeg wat ik van Batman en SPiderman vond Tsja..daar sta je dan Laten we hopen dat dát niet ergens terecht komt..genant!

Maar Jary, je was super! Je klas vond 't ook erg leuk zo te horen bij 't applaus

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

Gepost door: Yvonne
Op: 08/11/2009 19:14
Leuk verslag Anouk!!
Ben blij dat je ervan genoten hebt en dat Jary het zo goed deed!
SUPER!

Gepost door: anouk
Op: 08/11/2009 19:14
http://www.youtube.com/watch?v=kVH_2O7HeUA

Op: 08/11/2009 19:16

Excuus voor de slechte kwaliteit..telefoon zonder flits was foutje. flits vergeten aan te zetten..

Gepost door: Maureen
Op: 09/11/2009 07:29
vet gaaf

helaas kan ik de foto's niet zien

Op: 09/11/2009 10:41
ja maf..ik ook niet

ze zijn écht niet moved or deleted..
zal morgen even kijken hoe/wat...

Gepost door: Linda
Op: 10/11/2009 16:55
ik had van de week ook last met die schermen bij photobucket. Zal straks even stukje verslag schrijven!

Gepost door: Linda
Op: 10/11/2009 17:07
Ook ik wist totaal niet wat ik moest verwachten en heb vanaf het begin gezegd dat ik dáár echt niet heen zou gaan. Maar ja, dan krijg je de kans om Jary te zien spelen en dan ga je toch.

En wat ben ik blij dat ik gegaan ben. Zit al stiekem te plannen wanneer ik nog een keer ga over een aantal maanden. Er zit zoveel humor in die show. Tijdens de voorstukje draaide het bijna altijd over Laat je gaan, maar er zit zoveel meer in die show.
Charly inderdaad heel sterk. Had hem nog nooit gezien,maar heeft me verrast. Sjon en Han had ik pas nog gezien in Urinetown, dus was grappig om ze hier weer te zien. Samen met Rogier, Vincent en Richard klopte het plaatje gewoon.

En Jary!!!!! Wat een super leuke rol, waarbij hij ook nog contact moet maken met het publiek. Stoer hoor!
Echt onwijs leuk om Jary weer te zien spelen en dan in een compleet andere rol dan in tarzan.

Trouwens respect voor de mannen hoor! Toch wel lef voor nodig om echt de full monty te gaan!
Dat interview (jaaaaa dat was hem!)...ik hoop en denk dat het niet gebruikt gaat worden. Ze wilden vast gillende meiden en ik begin over jary ha ha.

Mocht je de kans krijgen om het te gaan zien, dan moet je zeker gaan. Echt de moeite waard!

Op: 10/11/2009 17:36
het klinkt super gaaf linda
ik kan niet wachten tot 24 feb.
hopelijk is jary er dan ook maar ben eigelijk bang van niet
Op: 10/11/2009 18:17
@ Linda, ik heb al gezien dat 'ie in december ook in Ede speelt hahahahaha...wie weet toch nog keertje

Gepost door: Jary
Op: 14/11/2009 20:16
Hoi allemaal
ik heb mijn speeldagen voor november en december
20 november Almere
1 december Cuijk
4 december Amersfoort
12 december Ede
20 december Bussum
22 december Veghel
29 december Hengelo

natuurlijk wel onder voorbehoud.
maar misschien tot in het theater
Tis echt een supergenige voorstelling.
Lees het gastenboek maar eens van de Full Monty site.
doei Jary

Op: 15/11/2009 11:07
Cool Jary
ben benieuwd als je speeldata voor februari hebt dat je dan de 24ste speelt

Op: 16/11/2009 15:31
Jaryyyyy..je speelt in Ede!!! :-D Wat leuk! Als ik tijd en geld heb, kom ik daar ook kijken Lijkt me leuk, weer lekker dichtbij! haha

Op: 12/01/2010 20:10
heb je al speeldata voor februari ??

Gepost door: Jary
Op: 14/01/2010 22:07
Hoi allemaal.
Het gaat superleuk bij de Full Monty.
Elke avond ligt het publiek in een deuk van het lachen.
Ik heb net mijn speeldagen tot eind februari gekregen.
ik speel Tommie op
21 januari in apeldoorn
27 januari in Tiel
7 februari in Winterswijk
14 februari in Bussum
19 februari in Rotterdam
27 februari in Nijmegen.

Als ik natuurlijk niet ziek wordt of zoiets.
Doeiiii Jary

Op: 15/01/2010 11:01
geen 24 geb.
weet je wie wel speelt ??

en anders kom ik 21 jan. wel ff AU-en apeldoorn is toch dichtbij

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |