| OT Oliver |
| Gepost
door : Kim
Op: 13/04/2008 22:14 |
|
In Engeland zijn ze via het BBC programma "I'd do anything" op zaterdagavond momenteel op zoek naar iemand die de rol van Nancy kan spelen in de musical Oliver. Tegelijkertijd zoeken ze ook naar 3 jongens die Oliver kunnen spelen. De regels zijn daar anders dan hier en voor de hele productie hebben ze maar 3 jongens nodig die elkaar afwisselen. "I'd do Anything" werkt volgens hetzelfde concept als het eerdere "How do you solve a problem like Maria" waar onze "Op zoek naar Evita" op gebaseerd was. Twaalf dames zijn door de voorrondes heen gekomen en strijden nu elke week in de liveshows om de stemmen van de kijkers. Inmiddels zijn er geloof ik nog 9 over. Voor de jochies werkt het iets anders. 12 kinderen zijn uitgekozen en elke week kiest Andrew Lloyd Webber één jongetje dat uiteindelijk door mag naar de halve finale. Net zolang tot er 6 zijn gekozen. Tot die tijd blijven ze dus wel alle 12 meedoen, maar elke week krijgt één van de jochies te horen dat ie door is. Het publiek te laten stemmen vonden ze te hard voor die kinderen. Ik ook overigens ![]() Maar goed, de kern van dit lange verhaal: "onze" jongens hebben talent, maar deze mannen kunnen er ook wat van (de één wel beter dan de ander natuurlijk):http://nl.youtube.com/watch?v=Sg1usGkbwGw |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |
| Gepost door:
sarah Op: 14/04/2008 21:24 |
|
oke![]() Arhur Chester en Gwion vind ik wel heel erg goed
|
|
| Gepost door:
Kim Op: 14/04/2008 21:28 |
|
| Weet er iemand of er één (of meerdere) van "onze jongens" mee gaat doen/auditie gaat doen? | |
| Gepost door:
Linda Op: 14/04/2008 21:37 |
|
| de laatste auditieronde was gisteren. Er zijn 54 (9x6)kinderen gekozen. Een aantal uit ciske (waaronder ciske Pim), maar verder weet ik het nog niet. | |
| Gepost door:
Anouk Op: 14/04/2008 22:28 |
|
| ja, dat wordt 'n soort Annie-achtig programma toch?! | |
| Gepost door:
Kim Op: 14/04/2008 22:42 |
|
| Ik geloof het ook. Maar wat betreft Oliver: het programma is erg leuk. Wel een bekend principe, maar dat met die jongens voegt wel weer wat extra's toe. Dus als iemand op een azterdag een keer zin heeft in een televisie-avondje, zeg ik: BBC 1. Alleen aanstaande zaterdagavond hebben velen hier andere bezigheden hè
|
|
| Gepost door:
sarah Op: 16/04/2008 20:27 |
|
| kijk dit heb ik gelezen over Do Re Wie:Van maandag 12 mei t/m vrijdag 16 mei, kun je elke dag om 17:45 uur op Zapp/Ned.3 kijken naar Do Re WIE. Bovendien komt er ook nog een grote eind show: The Show of Music. Deze wordt zaterdag 17 mei om 20:30 uur uitgezonden op Ned.1. op de site: http://www.avro.nl/tv/avro_kids/tv/dorewie/ |
|
| Gepost door:
Linda Op: 27/05/2008 21:34 |
|
| Net even gekeken naar de aflevering van afgelopen zaterdag van I'd do anything. Jeetje wat een talent hebben die kinderen zeg | |
| Gepost door:
Kim Op: 31/05/2008 16:06 |
|
Oh, don't get me started again! Ik heb zitten huilen zaterdag! Maar goed, dat is een discussie die ik inmiddels al ergens anders heb gevoerd
|
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2] |