Musical Kids Fansite

http://www.tarzankids.nl
Recensies Nicky
Gepost door : Anouk
Op: 13/06/2008 23:31
He Nicky!

Ik heb jou gisteren mogen bewonderen vanaf rij 1, en je was super goed!!! Heel netjes gedaan! Hopelijk ga je een hele leuke tijd beleven bij en als Tarzan !

X Anouk

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]

Gepost door: Yvonne
Op: 20/06/2008 21:36
Afgelopen donderdag speelde Nicky Luyten voor 't eerst! Hij was erg goed, maar had wel een Amsterdams accent haha!

Gepost door: Anouk
Op: 28/06/2008 22:21
heey,
ik ben vandaag naar Tarzan geweest, en ik zag dat jij de kleine tarzan speelde..
kwil je ff mn complimenten geven, want je speelt en zingt super goed!
nog heel veel plezier en succes met alle optredens die je nog voor de boeg hebt!!
groetjes Gerdien

Op: 29/06/2008 21:27
Nicky speelde kleine Tarzan, wat een super getalenteerd klein kindje is dat! Heb genoten van hem, ik wil hem zéker nog wel een keertje zien over een tijdje, om te kijken of hij nóg beter is geworden!

Op: 29/06/2008 21:28
Jaaaa..er staan nog geen foto's op de kidssite, maar ik had Nicky's foto in het fotoboek gezien en hij werd spontaan mijn favoriet En hij maakte het waar, ge-wel-dig! Gooo Nicky, ga vooral zo door! (Y)

Op: 06/07/2008 15:34
Hoi Nicky,
ik heb je gisteravond zien schitteren in Tarzan.. Ik zat op rij 1 rechts.. we hebben je later ook gezien bij de au! Ik wilde even zeggen dat ik je supergoed vond spelen! echt heel knap! Heel veel plezier en succes met je shows die nog volgen!
Liefs, Lotte!

Op: 06/07/2008 21:22
Heee smurfentarzan...
Wil even zeggen dat we weer erg van je genoten hebben. Gisteren ben je WEER een grote stap vooruit gegaan...
Blijf genieten.

xxxx van ons

Gepost door: Sandra
Op: 10/07/2008 16:58
Kleine Tarzan: Nicky Luijten, wat een schatje. Hij speelde heel goed en overtuigend en ook zijn zang was super.

Gepost door: Yvonne
Op: 12/07/2008 19:59
Hoi Nicky!
Ik was afgelopen woensdag (9 juli) naar de musical Tarzan geweest en ik wilde je graag even complimenteren. Je hebt het geweldig gedaan!

Wendy
Gepost door: Linda
Op: 16/07/2008 18:23
Kleine Tarzan : Nicky Luyten Hij had echt een heel schattig gezicht. Hij zong Bij mij moet je zijn heel goed!De laatste noot ging ook goed! Ik heb hem alleen nog geen mekako's zien doen (salto achterover op 1 hand).Misschien had hij die nog niet geleerd? Maar verder deed hij de scenes met kala en korchak heel goed!!

Gepost door: Patries
Op: 30/07/2008 10:00
Je was errrrugggg goed zondag! Helemaal te gek hoe Jeroen met je deed bij de applausfinale! Weer genoten van je.
Op naar de volgende...
xxxx

Gepost door: Nikita
Op: 31/07/2008 15:57
Hoi hoi!:-d

Ben nog aan het nagenieten hoor hihi.. Vond het echt leuk, en Nicky deed het erg goed!
Ik denk dat ik nog even ga rondzoeken op internet voor kaartjes, aangezien Diana ook graag heen wilt.
Ik vond het echt super!!

Gepost door: Linda
Op: 03/08/2008 22:43
"Kleine Tarzan vonden mijn moeder en ik beiden super goed, erg schattig ook! "

Gepost door: Chantal
Op: 07/08/2008 11:31
Dinsdag heb ik jou als Kleine Tarzan gehad. Wat ben jij GOED!!!
Alles ging goed. De eindnoot van Bij mij moet je zijn kon je helemaal.
Bij de Korchak scene kreeg ik tranen in mijn ogen toen je weggeslagen werd.
Maar waar vond ik zo mooi dat ik een traantje weg moest pinken.
Hoop je nog een keer te zien!
Veel succes verder!!!

Gepost door: Jenny
Op: 12/08/2008 14:16
Nicky!

Je was GEWELDIG!!

Ik ben heel erg trots op mijn neefje! :-d

Heel veel succes met de volgende optredens! Je kan het!

Op: 12/08/2008 17:37
Hey Nicky,
Ik heb laatst met papa gesproken toen hij bij ons wat puntjes kwam inleveren.
En jeetje wat is hij trots op jou.
Vind het wel heel erg leuk dat wij een bekende nederlander bij ons in de spelletjes hal hebben hoor
Ik wil natuurlijk wel even je hand tekening hebben
groetjes Diana

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3]
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |